H(å)BB FEST 2017

Categories: Nyheder

H(å)BB FEST 2017
Nykøbing Mors – 21 Apr 2017

Så er det igen tid til den årlige H(å)BB Fest, som bliver afholdt på Morsø Gymnasium d. 21. april 2017.
Årets H(å)BB Fest byder på masser af sjov, i form af; musikalske indslag, Just Dance, øl, mokai, slush ice, og måske endda nogle sjove konkurrencer. Alt sammen i den gode sags tjeneste.

Se mere om festen her

— 15/04/2017 11:42

De spillede også til sidste års H(å)BB Café og nu kommer de igen. KRAIN er dannet ud fra en fælles passion for rock, der kolliderer i en ekspressiv, energisk og dynamisk sceneoplevelse. KRAIN er tunge basriffs, solide trommer krydret med lette synth- og guitarelementer. Med plads til forskelligheder, har kvartetten siden sommeren 2015 udforsket deres egen form for indierock. KRAIN er blandt de yngste i Thy Music Collective, et bandkollektiv bygget op omkring den voksende musikscene i Thy. Her styrkes på tværs af generationer det sammenhold, der i snart mange år har dannet grundlag for den musikalske kreativitet i Thy. HVIS DU ENDNU IKKE HAR FÅET KØBT BILLET, så husk at du til hver en tid kan købe det over MobilePay. Det eneste du skal gøre, er at sende 30 kroner til 50707499, hvor du skriver navn og klasse. Hvis. du ikke går på Morsø Gymnasium, kan du bare sende dit navn og navnet på den person fra gymnasiet, du kommer med. Vi sælger også billetter fysisk, i kantinen på MGY, tirsdag-torsdag i næste uge.

— 13/04/2017 09:37

Så er vi klar med den første annoncering knap en uge før det går løs. FAVES består af de to unge drenge Markus og Elias som med en spændende form for minimalisme, fængende meoldier og tunge beats formår at skabe en hård og dyster atmosfære i deres søgen efter melankolien. Vi glæder os rigtig meget til at de skal spille til Årests H(å)BB-Fest. HVIS DU ENDNU IKKE HAR FÅET KØBT BILLET, så husk at du til hver en tid kan købe det over MobilePay. Det eneste du skal gøre, er at sende 30 kroner til 50707499, hvor du skriver navn og klasse. Hvis. du ikke går på Morsø Gymnasium, kan du bare sende dit navn og navnet på den person fra gymnasiet, du kommer med. Vi sælger også billetter fysisk, i kantinen på MGY, tirsdag-torsdag i næste uge.

— 06/04/2017 09:44
Husk at der snart er H(å)BB Fest og at du til hver en tid kan købe en billet. Du skal bare sende 30 kroner via MobilePay til 50707499, hvor du skriver navn og klasse(Hvis ikke du går på Morsø Gymnasium, skriver du navn og evt. bekendt fra gymnasiet) Her kan du se lidt om hvem du hjælper, hvis du vælger at tage til festen: https://youtu.be/PyQgjymSmWg DRIK og STØT